19 April 2014

lumpuh testimoni >rxcrystal

Haiiii ebelybaldi. Sayang uolls.
Tengahari cenggini kalau dapat ais kacang..uihhhh perhh sedap sedap.meleleh air liur aku bakhanggg.
Hari ni aku nak share lagi testimoni pasal produk rxi . > rxcrystal ♥ rxtra ♥ deeca ♥ rxphoton ♥ and more more..haha
Tapi ni aku nak fokuskan untuk testimoni rx crystal tau.
Baca pelan-II jangan tersedak pula.
Haa. Anak muda ni tinggal dekat kampar,perak. Dia ni mengalami sakit "tak boleh jalan selama 2 tahun disebabkan masalah penyakit tu ibunya yang jaga dia segala pakai,makan,mandi semuanya ibu dia yang jaga" dan anak muda ni mengalami masalah tekanan emosi yang agak teruk.tapi dengan izin Allah SWT beliau sembuh dan dah boleh berjalan.badan pun dan berisi.hanya  makan 3 kali sehari.pagi tengahri dan malam sebanyak 2 kotak.Alhamdulillah beliau dah sembuh.
Tengok lah gambar atas tu..bertongkat 4 lagi.
But now !!!!!
Tengok la. Bbeliau dah boleh bagun .ade video dia berjalan tapi aku tak sempat nak masukkan. Bila2 nanti aku bagi korang tengok sendiri. Laju pula tu dia jalan. Seronok katanya dapat berjalan semula.
Nak tahu lebih lanjut.pm ye.
Whatsaap je. Nak call pun boleh.no problem.
InsyaAllah .






No comments: