19 April 2014

testimoni koma #rxcrystal

Haiiiiii makcik pakcik cik abang cik akak sekalian ...
Now dah maghrib ..aku baru je balik dari program rxinternational . Tahu tak? Ala ...yang aku ada cerita pasal produk rx crystal? Tak tahu juga? Klik kat atas tu.. pi bace balik. Cepat baca cepattt.
Sekarang ni aku nak bagi lagi testimoni rakyat malaysia yang aku sayang ni.





See. Makcik ni KOMA.  Tapi alhamdulillah dengan izin dari Allah setelah diberi rxcrystal selama 5 hari ..beliau sedar dan dah boleh senyum angkat tangan kemudian pembuangan air besar dah okay. Bersyukur sangat. Ahli keluarga pun gembira dengan perubahan positif .
Banyak lagi testimoni yang kami dapat. Ade sorang lagi pakcik ni koma 2 minggu kemudian hanya 3 packet rxcrystal beliau telah sedar dan dah boleh angkat tangan..tengok anak bini ... ya Allah..hanya Allah yang tahu bagaimana perasaan ahli keluarga beliau melihat perubahan yang positif.
Rxcrystal ni banyak kelebihan dia. Dan yang paling penting untuk korang tahu ..produk rxcrystal ni tiada langsung bahan KIMIA.!!!!
Dia hanya garam gula dan air suling. Tu sahaja. Dengan formula yang telah dilakukan oleh dr.nordin terhasil lah rxcrystal ni. And then ,ianya dibaca 9 orang tahfiz .
Haaaa..untuk testimoni makhluk halus pun ade tau.. nanti aku bagitahu. Sekarang aku nak korang baca dulu testimoni koma ni.
Kita cuba cari penawar..sebab semua penyakit pasti ade ubat melainkan mati.. insyaAllah..

No comments: