29 September 2012

hey readers !


Assalamualaikum readers !?

selamat pagi ! 2:56 AM ! huhu..
nie kenape tak tidur lagi nih? pi tidur sekarang ! hahaahaaaaa
okay !! 
nak cerite satu perkare..sebenarnyeekan...terkejut jugak tengok kawan2 ade yang da tunang..nak kawin da.....fuhhhhhh !~~~~ awal tuh...takpe2 dah jodohkan.. :) .. *nak kawin gak* hahaha....
heyyyy....! bosan la dok kat asrama nieh ! ramai yang balik...nak gelak malam2 pun tak boleh,takut orang lain marah...yela da sunyi !

nak share lagi la pic yang edit semalam tuh ! kalau tak nak tengok,tutup sekarang ! noww !!!! hehehehee :) aala...tau la edit kat pixlr jee....kan,kan..takpelahh..sape la saye ni...nak gune cs4 tak reti sangat la.hahahahhahahahahah..

bismillahirrahmanirrahimmmm......



 eeiiiii sukenye tengok pic siti khadijah nie..!!! sweetkan..? ade yang nak tak? meh isi borang dulu...boleh la mai kat ipoh nohh ! :)

alaaalaaa.....cik dijah nak nasyeedd yek? lagu pe ek ? share2 la..... kihkih 


hmmmm..yang ni je awk..yang ni je saye mampu! seronok la men edit2 ni.....hehe.
takde mende nak taip dah...nak cakap orang bukan leh dengar kat sini pun......so sadddd ! SENTAP WEYH......(peninggg je) hhaha

okaylah.....sape yang baik boleh lah tolong topupkan tuk nadrahhh ! haha celcom yek..ahhahhhahaaaa.....

daaaaaaaaaaaaaa......wasalamm.

1 comment:

nurul aimi said...

follow my blog :) hee