21 July 2013

love kucing aku yang suka bawak stokin balik rumah

Assalamualaikum..?
and hai.... *sambil lambai2 tangan yang cantik ni.hihi
tetibe aku terindu dengan meow aku yang sudah lama meninggalkan rumah teres ni.haha
family aku buang meow tu sebab dia nakal kut !!!
tahu dia buat ape?
pencuri terbesar area taman aku!  jiran-II aku selalu hilang ..ehem2!!
something likes.... 
stokin dewasa+budak2 kecik+stokin sekolah. hmmm *yang bau-II cekam tu la  
singlet, baju dalam wanita! hharhar! nakal tak ? 

korang tahu dia buat macam mana?
bila time petang2-II dia dah tercangguk je tengok ampaian..dimana ade bau-II cekam! kihkih.. or warna yang menarik perhatian dia. tahu warna ape? pink kut!
faham-II je la kalau pink tu ape yang dia suka ambil kan.. 
pastu,masa subuh ..bila nak keluar pergi sekolah depan pintu rumah aku dah ada hadiah! macam2 stokin dia bawak,,termasuklah seangkatan dengannya.
kadang-II aku kesian tengok anak jiran aku ni..pergi sekolah tak pakai stokin, ==' . 
so,bila dah melampau sangat perangai kucing aku tu...ayah terus buang dekat kampung...sambil marah-II hihi.
hemmmm. :'(


*penyakit ape la kucing aku ni kan..
kesian dia.. 

No comments: