10 December 2013

tralala lala


Assalamualaikum?
hari ni banyak gila sale. huuuuuu. rambang mata .tak terkelip kelopak mata aku ni.aduiii...watsons pun ada sale. aduiii..tak tahan tak tahan, T_T
aku sempat shopping seluar dengan kasut je . jadila. hihhi
hahahaha. tengok pic bawah yang gedik nak ______ ? huhu

k,aku tak tahu nak update ape dah.
btw, goodluck dekat diri aku sendiri. sem4 ni nak dekan. insyaAllah.
kedekutkan aku,.,tak wish pun kat korang.
hahah.aku nak cakap la ni.
goodlluck untuk semua rakyat-II malaysia aku doakan .tak kesah la. exam ,kerja,bisness kan kan.. mudah-II an Allah permudahkan segala urusan kita.insyaAllah aminn.
 sayang korang. muahmuahmuah. ambek kau kat pipi sorang-II
sila simpan baik-II kiss aku tu. susah nak dapat dah. sekali je bagi

1 comment:

Wannie Ariffin said...

good luck in your study dear ;)nice blog.


ada masa jom terjah dan komen di blog wani ;)

wannieariffin.blogspot.com