11 May 2012

tuto : cara nak link kn banner atau...ape2 ahaha


Assalamualaikum?

hehehe
malu la pulak..ade orang tanye nadrah ...




nadrah ni budak baru belajar gak..hehehee
takpe takpe..
kita share2 ....tak salah kongsi ilmu.
walaupun ramai yang dah tahu...

meh sini...
kita belajar  cara senang nak faham..hehe<--ayat pening
1 :mule2 letak anak panah tu kat gmbr/banner/atau ape2 aje.
 
pastu :::
sila klik "link" yg mcm kat bawah ni.


 pastu :::
dia akan keluar macam ni
 


 
 


URL tu..korang copy je .then...hahah ayat nadrah dah keling la..
susah pulak nak buat tuto ni..wahahah

malu2..
sape yang tahu tolong betol kan mne yang salah..
hahahaah
hehehhe

malu2..

nak gelak pulak..hahhaaa
 
maaf la kalau tak faham..first time buat..biase la..hehe
blog pon entah pape je..kihkih

2 comments:

*NurSyahieraDahhari* said...

in advance :
1) upload banner dengan ambil url banner (klik kanan mouse--> COPY image url-->tekan kotak upload image-->tekan upload image url-->PASTE url-->add selected)

2) tekan banner yang diupload. (klik kiri mouse sekali je pd banner--> tekan Link (gambar ke2 yg nad tunjuk)--> klik kiri lg pd banner--> tekan Link lagi--> nanti keluar macam gambar ke3 yang nad tunjuk--> Paste url entry yang nak di paste pd banner.

inilah namanya 'backlink'
agaknye faham? if x lg, nad tunjuk lg yea :p

nadrahvvm said...

@*NurSyahieraDahhari*

k.syeraaa..teme kaseh heheheh..