16 March 2013

nak angin nak angin!

Assalamualaikum ? hero heroin dekat sane tu
kepala hotak serabutt  .pikir yang nie.yang tu lah...yang sorang ni la...yang   depan tu la yang belakang tu la....yang yang yang......sume nak YANG ! HAHA =,=

banyak masalah betui lah, satu2 nak kena handle !aiiishhh... *macam ye ye ! je la .hahaks

sebenarnye...aku rindu perlis lah ,yela dah 2 kali aku plan nak pergi tapi still TAK JADI :( ehmmm sebab yang aku tak jadi pergi kelas lah,,kem la..yang paling aku geramm tiket dah beli dan dan la pulak kem batal.? hooooaaaaaaaaaaa puas telinge aku dengar tahap cerek air menjerit hmm ?kenape ye ? kem JPAM NIE MEMANG baik lah..saya sayang sangat2. kan.? heee -__-  btw nasib baik tak 3 kali aku plan.. !!! takpe2..kita da merancang Allah yang tentukan..ade hikmah  :)

tapi yang besssstttnyer ,duduk dekat sana mak aihh..angin dia! perhh puasss...habis kering semua peluh-peluh aku.kahakahh.tak payah nak bawak kipas hangin dok usung bawah ketiak hahahakkk ,angin dia natural.....nak rase? pergi sendiri la. bluuweek !
tapi tapi dan tapi tapi lagi.......shooppiinngg dekat sana mak aihh,,jilat air liur aku wei , tahu sebab ape? bapak murahhhhh...beza dengan harga-harga dekat tempat aku nie...bukan tempat aku je...negeri lain jugak ^^. haha.
bajet macam aku nie beli banyak la kan? tapi haprak aku tak beli..ahahaha..aku bawak pasir yang terlekat dekat kasut je.... ada jugak kenangan kat perlis. @__@ hihi.

save duett......duet kena selamat .. 


                           
                         

tu je gambar sempat aku snap.  sekeping je weh. :(
hehe tak ade lah...banyak je..tapi malas nak upload banyak-banyak nanti orang rungsing tengok muke aku. hahaa


em k lah..tak larat da nak taip .kesian kat jari aku ni..papaii..
tengs for bace. haha





No comments: