24 March 2013

zzzzzzzzssZZSss no couple

WWWWWWWWPOIOIRURUYTTTREUWWWYYRRRTEEUUWWWIIOOOPPWWQEEEW
 
 
 
ASSALAMUALAIKUM,alhamdulillah
 
 
apsal hah?>tulisan nie tak mahu ke kiri ek? jenoh aku tonyohhh cursor ni ! still ketengah juga. tak lawa lah . ulang lagi...! tak LAWA !
  NEVER MIND ^^
mood sekarang macam pontianak ! ulang lagi ye , macam PONTIANAK .(saje ku besar-besar kan perkataan tuh ) seterusnye , , ,ku hempuk-hempuk bantal peluk buat lapik meooow tidoow. hahahaa! mereng ~ sen g a l. shhhhshhuhh. 
 
tak paham dan tak paham.dulu punye la malas tahap gaban kaki aku nak melangkah pergi kelas jpam kalau boleh dulu baju pun aku malas nak iron ,bukan setakat baju je...tudung pun same..last2 sarung tudung endon jek. ! kehehkehe......but now.....****aku sebenarnye rindu la dengan kelas jpam ) :  hewhew  nak pakai lagi t-shirt Jpam ^^

btw, aku sempat bergambar dengan t-shirt Jpam yang bakal ku simpan dalam almari dekat bawah-bawah sekali . haha kahkah..



.perasan tak ? hehe..aku pakai tudung endon kan? malas lettew nK iron.. haha
lastly , soory la der..ajuk bukan kemain lagi no COUPLE . kan.? hee .padahal melalut tempat lain.hehehehehehehhe sengih la lagi.  soryy2...tak ada tajuk la nak taip.! dalam otak TENGAH PIKIR NAK MAKAN ni...lapawww.. bbllllleeerrrrkkk..


okaylah papaii nite.

No comments: