5 April 2013

sayangku manja.


Assalamualaikum?
7:41 PM . bagus ! time maghrib online.! tapi takpe saye dah solat maghrib dah ,ngee
saket kepala lah . denyut-denyut otak nih. dahi pun dah senget ke kiri. hihi
mate pun dah juling ke atas. kening pun dah hilang sebelah. mane nak cari entah !
akhirnya panadol yang ku cari. hahahaha.
tapi series ni. kepale saket..tiap2 hari pulak tuh.tak cukup mandi kut. 
ngeeehngehhh... badan melekit-lekit. nak cium bau tak? haha *tak senonoh*

entry ni macam suke gelak-gelak pulak kan? banyak gile -->hahaha hahaha haha.*
tak ada modal nak buat ayat letteew. hihi.

hari ni punye mood memang banyak sedih maa.
kereta lame buat hal...macam dia tahu tahu je yang aku nak pergi jual dia.
macam macam dia tunjukkan dia punya MANJA. a'ah..manja sangat sangat lah.
first... dia tunjuk karat dia! then, macam-macam bunyik dah aku dengar. dulu takde pulak nak bunyik manja-manja nih..tambah pulak pergi bawak dia jumpe tokeyy kedai.lagi lah power manja dia keluar.. aku sendiri naik heran. -_-
jenuh dan penat dah aku usap-usap body dia.kasi dia tak merengek. akhirnyaaa,lepas je cakap2 dengan dia...puji-puji sikit baru nak ohkey. ^^ sayang kau kerete merah. <3
macam orang gila pun ade kan? cakap dengan benda tak bernyawa. tapi macam dia faham je aku cakap.
hikhikhikk.. ape-ape lah. asalkan dia tak buat hal.
 
 

ayat bawah nie..memang sesuai kerete merah aku dengan aku. kan charade.
ngehhngehh ^^ i loveyoumoremore.. 

                         
 macam tak masuk je kan.lantaklah.. haha

No comments: