22 April 2013

SHL .

Assalamualaikum.? 
wahai anda yang agak comel dan cantik. plussst comot2.
hatiku gundah, bagai ombak yang sedang merengek2 mencari ketenangan. hahaa
sengal sedikit, -_-
 
hati aku tak tenang sebab esok pagi2 lagi dah kene gerak ke terminal sebab nak tolong belikan n tempah tiket kat kawan aku ni . hmm, tiket dy da lah malam.soo? dari pagi aku kena tunggu dia balik ke rumah sewa. atoooiiiyaaaa.. ~_~! 
dah la dekat rumah sewa tu takde wifi! line internet lagi la la la la... ( X ) tak ade okay .
harapkan tv kecil tu pun...bile on suis tak menyala2 gambor nye. mane tak boring?
huaarghh..boring beb ! >,< hahaa.
 
lagi satu..aku ni selalu pikir duet minyak kereta...grr ,pening kut. kereta aku tu banyak telan minyak..sikit2 nk minyak! kalau dari rumah mak ayah ke rumah sewa..habes sepoloh hinggiit tuh... tak save langsung lah. habes la duet topup aku cmni. aggagaga ~ jalan sikit jeeee....da kena isi minyak..mahu botak kepala aku nak cari duet.
 baik aku naik basikal je... basikal pulak takde kat rumah da kene jual kat lori besi buruk.!hahahaah hmm motor? ahah aku tak reti bawak motor. series ni.entah bile nak pandai aku pun tak taw..dah banyak kali nak termasuk kat rumah orang.
 
ape lagi masalah aku ni? banyak sangat..lagi pun malas nk share kat sini...nanti hampa pulak yang pening2 lalat. sory ! ^^ 

sebelum terlewat aku nak wish happy bufday kat 

I
I
I
V
adek yang tersayang <3
18/04/1996
loveuyayunkkkkk hahaha

 dan dannn dann 
dia laa orang paling aku rindui..tersangat2. sabiha <3 loveumoremoremoremore...
21/04/1994
bib : selamat hari jadi ye! aku sayang hang sangat2. 
rindu lah ! .


hmm sedih pulak hati kite nih. haha lame dah tak jumpe bib.
okaylah. ni je yang heboh. 
next entry aku nk buat gosip pasal korang pulak.hahah bia meletop..panas je mata membace. ngee >,< gurau je.
papaaii
 

No comments: