18 April 2013

yayunkkkk ! tengs

Assalamualaikum
haaa ! kali ni time untuk aku pulak berceloteh....
tengss farhana sebab dah siapkn entry kita2 kan? hee :D 
# saya suka pic yang first entry awok tu ngee :D # nice kan? ahhah

sebenarnye kitorang plann nak jumpa kat kuala kangsar. then....plan punye rancang... ingat ramai gila la yang nak join...alih-alih 4 orang je . yela... baik kite habiskan mase cuti sem ni dengan jalan2 , shooppiinggg gila bagai. hehe >,< daripada TIDUR  ? kan ???
haaaaa,
bermula ceritanye.....fana dengan dijah dah sampai dulu kottt......*orang jauh sampai dulu.
jangan ditanya mane orang yang dekat, hhahaha * aku dengan pikah..siap lambat sangat lah!
alasan : baju takde nak pakai.padahal tersusun atas katil ,pening nak pakai mane satu.hihi
bila saya dengan fiqa da sampai..kitorang terus pergi cari makanan dulu. 
perut lapar sangat. sebab tak sempat nak breakfast :(   hihi.
 eh cik farhana ? awak ade sebut fasal adegan lawak kan? haha
meh sini aku sambungkan cerita yang tak dishare dari makcik fana nih.
biar aku gelak dulu. hahahahahaha.
korang tahu tak? mesti tak tahu lagi kan. ngee . ~,~ 
aku naik kereta..tapi lupe nak tutup pintu kereta laa. cis malu aku . terbukak pintu tuh.
da la time tu aku tengah drive nak keluar dari parking ! hihi. tbal kot muke..nak tarik pintu kereta tu kasi tutup...orang tengok? ade ke orang tengok? entah aku tak perasan sgt.
yang pasti malu memang malu.

first kitorang pergi makan kat taman kanak2 yang cumel2 tuh.
then, ulu kenas..then then,,,, pergi tempat aku stdy (kisdar*) ade orang tu teringin nak jejak kan? so i bawak je la..hehe
lastly, stesen bas !hantar khadijah dengan farhana balek :(
muke sedih ,naseb tak keluar titisan air mata yang suci ni. 
hee . >,<

banyak pic kitorang snap tapi yang ni je la mampu untuk aku share.
just seeeeee.. 


see ! comel tak ? yuuhuuu perasan gila -,-

kitorang sedar umur dah 19 tahun tapi jiwa still rase umur 9 tahun :D
haha

 hee . kasut bau busuk. XD 

haa,pic bawah ni kat area ulu kenas atau dikenali sebagai U.K 
* heheeh bajet macam united kingdom laa kan.?
 



ni pic yang last kami singgah. setecen baz. tempat yang agak sedih.
hoho. hope la kan...kitorang dapat jumpa dengan semua kengkawan mase sekolah mizan dulu. rindu la korang semua. kalau nak cerita fasal zaman sekolah dulu..memang panjang la...aku rase 10 entry pun tak cukup.hanya memori je yang mampu berlegar2 kat pikiran, 
bye yayunkkk semua..puteri-puteri almizan.
terutama untuk budak-budak stam yang dapat melanjutkan pelajaran di mesir. amalina dengan atikah ismail . :D syabas...jugak untuk kawan2 yang lain. 
## p/s : saya tak dapat nak hantar awak berdua dekat KLIA sebab mase tu dah nak final ejamm. soryy tau.   walaupepun..do the best produk al-mizan.
 
jangan menangis ye ! papaaaii wasalam.

No comments: