18 April 2013

ouuckkh -.-

Assalamualaikum . ? 
yessszza ! hikhik.. mood hari nie cm ni ha -->   ^-^

seronok weyh.. baru je petang tadi kan..aku pergi ikut bapak sedare saya pergi selesaikan segala pasport dia dan secucu dan ciciknye . then jalan-jalan ikut je bontot dia, sebab dia tak tahu sangat jalan area perak ni.time ni laaa.. hahhaaa.. dia hulur duet dekat aku weh. bagi saya agak banyak la jugak weii..
 cukup duet minyak kereta pergi balik dari kL ke perak. hihi. puncanye kan...sebelum tu aku bagitaw dulu yang aku nie tak jahat okay! :)

sebenarnye aku saje je nak check baki duet yang ada kat dalam bank islam nih..check punye semak.....ada RM 10.25 seennn je :( sedih jugak lah..sebab boros tak hingat dunia . alih-alih bapak sedara saya ni pun nak keluarkn duet .hmm aku pun tunggu la dia kat pintu masuk.
dekat situ jugakkkkk ,ulang balik...dekat situ jugak....dia tnya ade berape duet lagi? aku pun jawab la..."sepoloh hinngit je paksu.*sambil buat muka sedih .ahha"tup tuppp....terus dia hulur  duet kat aku..hikhikkk  . 
tersenyum aku sampai nampak lesung pipit..hehe. tengss paksuu..loveumoremore. <3

tapikan sebelum kisah aku dengan duet tu,,,saya badmoooddddddd la..
semua ini gara-gara lu . hihi agak kasar bunyik disitu. lantaklah. >,<

sob. sob. hahaha takde sebab aku nak kecewa. 
saje je nak letak kat blog ni. 
tapi kan jawapannye aku tahu.
 :--> semua perempuan dah sombong sebab nak jaga harga diri.
      huhuhuu.. salah ke jawapan tu? kalau salah sory la ayunnnnkkk.





 

No comments: