30 April 2013

with my cousin ! shaw shaw

Assalamualaikum.. ? readerssssssss? ssssssstttt.
grr . -_- 
tak jawab salam la tu kan? haha . *-*

semalam kan. planningggg nak pergi bukit merah dengan pineng.
tapi ...... TAK JADI  :( sebab ade prob sikit dengan tuan chalet tu. takpe lah.
disebabkan kami berdua bagun awal pagi serta bersiap-siap lah nak pergi. ! da xcitedddd wo.alih alih tak jadikan.. hmm . dari pagi hingga petang laa kami tunggu..mula-mula tunggu lepas tu lapawwr .then beli maggi ,,, pastu makan la kan. then ikut pak sedare ku balik kampung :( jumpa cousin. then balik ,singgah KFC . pastu memberontak sebab tak dapat pergikan.hahhaaha aku ajak ayah aku balik kampung ayah. nak jugak! dapat jugak akhirnyaaa..aku sendiri pun tak tahu lah..kenapa aku suka sangat balik kampung,mungkin best kot,?tenang? dapat makan burger sedap kot?hahaak.



hahah aku suka gila gambar bawah ni. da macam seladang tengah mengamuk.hahaha
comey kau shaw...cantik2.hikhik

No comments: