2 May 2013

penting dalam hidup aku



feewweeettttts , aku tengah semangat nak mengundi nih. >,<
( cis , perasan lalu je ) haha
Assalamualaikum...
jom mengundi! hahahaakk... 5/1 ni kan?
bersihkan jari jemari anda.. ahahhakkkkkkkk

tak sabar la nak mengundi. tapi umur tak cukup lagi. grrr  ^,^
 bosan la malam ni.
wuaa. aku merindukanmu sepenuh bakul bungaku... series nih. takde main main lagi dah. !
nampak tanda seru tu ! hikhik . 
hai pakwe ! awek rindu nih. jom keluar kita datinggg nak? ngehh ngeehh . >,<  sungguh tidak sopan ayat toh.
soryy la melalutt lalut.

sebenarnye , seram la tunggu result . agak-agak kan... lulus tak semua? hmm,
aku tak maaaw ulang lagi dah.. perangai busuk -.- dahulu-dahulu kala. 
mane taknye. exam pukul 8:00 pagi esok tapi..aku baru nak study jam 3:00 pagi .
separuh je kot. nampak sangat tak ikhlas aku belajar dan nampak sangat stdy sebab nak lulus exam je.. :( sepatutnye tak buleyy buat macamtu ye nadrah ! grr :P
nanti da dapat result muke macam mintak kaki je. itu yang aku paling paling tak mahu jadi dekat myself. yooooooo , sadisssss 
sendiri buat sendiri tanggung maa..   
okay stop fasal exam. sekarang...
ada satu rahsia aku nak kongsi dengan korang nih.

benda ni nak cakap penting ..memang penting lah. tambah pulak untuk kaum hawa.
kalau jadi dekat diorang. hhmmm tang tangg tu jugak lah...ulang ayat yang same.! pastu tanye kawan ni..tanye kawan tu...sampailah diri sendiri berpuas hati.  kadang-kadang tidur malam pun tak buley.. yela jiwa terseksa sih -.- 
ahah. kadang-kadang bagi yang berumah tangga la kan... sampai naik rungsing sisuami tu. grr mahu bingit telinge suami.hahaah . agak aje lah. aku tak kawen lagi.hahak
tahu ape rahsienye.?

aku da gemok lah.
lengan aku ni berisi..malu jugak kadang-kadang nak pakai cardigan :(
hahaahaa. 
ni je la rahsia aku. penting tak?
penting kan?
camne ek nk jage badan? tak boleh la kalau duduk rumah sewa..aku tahu nak makann jee...
hihi



No comments: