8 May 2015

kem kepimpinan ( sk tasek damai part 1 )



8-9 FEBRUARI 2014

kem kepimpinan sk tasek damai,Ipoh

Kem ni yang pertama kali kitorang buat tapi under assignment kitorang lah .tak silap aku masa ni kami sem 3.ni yang aku cerita tu ........ punca consultant kitorang wujud,tercetus semua idea ! haha


our team

  oh lupa aku nak bagitahu . Nama kem ni TOMORROW LEADER CAMP I.
Apa yang aku nak kongsikan dekat sini cuma gambar jelah. seriously aku sebenarnya tak berapa nak ingat Ldk kem ni sangat. maklum laa tua dah pun. nanti aku mintak ceo kami  Ldk apa yang kitorang bawa untuk sktd ni. tapi yang penting slot muhasabah tu memang penting lah dalam kem ni selain tu kami terapkan disiplin diri terhadap pelajar,didik diri mereka untuk lebih yakin dengan diri sendiri.dengan erti kata lain ni adalah objektif kami lakukan kem kepimpinan sekolah ni.
haaa first objektif kitorang sebenarnya supaya mereka mereka ini menjadi murid yang bersahsiah tinggi serta berguna untuk negara bangsa agama. then menjadi role model terhadap pelajar-pelajar lain. huh ! aku rasa formal sangat bahasa aku guna ni ahahahaha.




gambar atas ni sesi barisan fasilitator memperkenalkan diri memasing . debo-debo teman rase weh. haha . abaikan debo-debo tu.biasalah orang baru nak cipta kenangankan.
masa ni aku rasa diri aku ni dewasa sangat ,kau hado? haha sebabnya aku ni memang susahlah nak series ...maksud series ni ,aku ni jenis lawak-lawak gila-gila tapi time nak jadi orang yang sebenar aku rasa muka aku macam hodoh sangat kau. kekeke
meh aku sharing sikit pic student.

comel-comel belako.




sesi slot muhasabah.

pendek jekan aku celoteh?  jadilah. nanti aku masukkan LDK yang kitorang bawa. muah babe nite
sebelum tu trademark kitorang.
"alo tomey tomey." sambil buat muka comel kau tu  hihi

No comments: