16 December 2015

aku keliruuu haha jadi gila



hi, do you miss me?  haha perasan ada orang nak rindu. Tapi, hmm nvm pujuk hati sendiri terima kenyataan. muda lagi nadrah 21 tahun lagi en?  hihi 

aku tahu blog ni open gila kan?  orang bangla pun boleh baca. aku tak kisah yang pasti aku nak cerita jugak life aku. okay. memang tak berapa nak helokk sangat dok ceritaa pasal life sendiri enn. eh yeke 😱
sikit sikit dah laaa der. takpasal orang bomoh hahahaha. astargfirullah mintak dijauhkan.
aku dilemaaa laa brohhhh.  nak continue study or tak ? lagi satu. wanita dalam Malaysia ni ramai dah tak subur. manyak kahwin lewatt hahaha nampak tak point dia ape sekarang ni? kahwin wehh kahwin!  siapa taknak kahwin en en? mula laaa pikiran aku ni proses laju laju pikir nanti belajar kawin lambat. kerja lagi ekonomi negara tak menentu. tu pun kerjaaaaa susah benooo nak dapat kerajaan haha. yeaa aku target kerajaan beb. tolong la bagi peluang aku nak berbakti untuk negara tercinta ni. ramai anak muda berlumba lumba nak degree la paling komann pun. ni semuaaa nak kejarkn gaji ? nak gaji besar sikit nak tampung family loan belajar lagi en en ? please jujur dei. haha aduhh  waduhhhhh .

kerja ? stdy?  pjj? hmm kawin?  bahahaha.  oh gaaaashhhhh. 

No comments: