21 December 2015

ma bodygad Nurul aimi


hi, malam gini aku nak share someone yang sangat special ,dia laa bodyguard aku selama mana aku di bumi Kuisas dan sekarang haha , bodyguard sangat en. betul sungguh aku nak bagitahu jugak aku hidup kat kuisas tu sumpah aku memang kuat boros, bila duit dah mula berhabuk dia laaaa selalu ada dengan aku. perempuan ni memang tak berkira langsung bab duit, nak cakap dia kaya? tak jugak, kami sama-sama family biasa je. sekadar mampu . susah aku nak jumpa kawan macam dia, apa masalah aku mesti dia ada, dia memang banyak faham aku , masalah aku masalah dia. aku lapar dia lagi lapar, tapi aku tak setabah dia, really, memang aku bab bab tabah ni sangat low, tapi dia? hebat , memang perempuan ni banyak pendam, nangis sorang, jenis relax tapi dalam hati diaaaa. hmm sorry kawan, kadang aku tak banyak nak ada selalu kat sisi kau, tapi yang penting aku selalu doakan yang terbaik dalam hidup kau,

ya aku tahu, bukan aku sorang je ada kawan special haha bajett je en nak post dalam blog,
aku cuma nak ceritaaa, cerita orang yang buat aku bahagiaa selain family aku,
aku nak ceritaa tak ada insan yang sanggup merana kelaparan bila kawan dia lapar jugak.
aku nak ceritaaa dia lahh bestfriend yang aku dah jumpaaaaa, kawan memang banyak, kawan sekolah menengah aku pun ada yang special tapi diaaa , diaaa special 120% lebih sikit en.
aku sayang kau sangat Nurul Aimi binti Yunus,



weh gemuk, tahu la dah kurus sekarang, aku sayang kau tahu ! jangan lupa aku beb.


aku suka gambar gemok kau ni hahah




Thankyoou sebab hadir dalam hidup aku.
 Aku harap sampai bercucucicik dunia akhirat ,kita still befwen. okay?


No comments: