2 June 2013

ade yang boleh bagi handphone free tak?

Assalamualaikum,.
korang semua, kali nie aku betol series,series dan series,
yang paling penting,,aku nak kawal perasaan marah aku, bengang aku, then tahap kesabaran dijiwa nih,, hoi hoii laaaa...  handphone aku dah hilang tadi. sakit jiwa aku dibuatnye, sampai saket kepala aku, ni da otw nak demam, 
nak mencarut tak baik kan.. memang tak sopan dan memang tak boleh,,tapi aku dah terlepas satu perkataan, sorry, ya Allah,,

yang tak tahannye..first aku call ade pulak bunyi caller ringtone , second call terus off , grr.!
taik ayam jugak lah sape yang ambil tu, mahu aku tenyeh2 tahi lembu kat muka dia tuh.biar busuk tuh semua orang bau. 
takpe lah kan, dah memang aku takde rezeki, mungkin tu rezeki orang tuuuu -.- 

susahnye nak merelakan hati ni. ouhhhhh,  sakit hati kite pulak kan, ~-~
mudah2an Allah merahmati siapa yang ambil nset aku tuh, then dimurahkan rezeki, lastly, berharap insan tu boleh la ubah perangai dia slow2,
takpela awak,,, dah awak ambil nset saye tu,,awak jage la baik2, bukan senang nak dapat free nset tu, tak pernah pulak ade orang bagi free . kat dunia ni semua berbayar,
 
mood : berharap ade orang buat segmen hadiah handphone , hikhik :P

No comments: