18 April 2014

aku sanggup !

Hai..uolls . Mata aku mengantuk sesangat tapi gagah lagi nak update enteriies kikikih.
Yelaa .mengantuk sebab aku baru balik shopping skirt. Wuuuu tantek tau.dapat jugak beli dah lama aku mengidam ,mau meleleh baby aku ni.hahahaha.*sorry i takde baby lagi.

Yesterday  . Aku rajinkan diri jemput cousin kat terminal.alang-II adik aku call suruh beli dia punya pencuci muka kat watsons lepaih tu pulak dia arahkan kakak dia yang selekeh ni pergi kfc. Mahu aku menangis wei..engkorang tahu tak betapa malu aku nak turun pergi beli benda yang dia pesan .. benci tahu tak.!
See! Malu tahu tak. Seluar tidor aku pakai.dah la bebunga-II .baju pulak serabai...engkorang tengok sendiri lah.tak tahu nak cakap ape dah.
Aku pakai macam ni ..kononnya takna lah keluar kereta.malas nak tantek-II ni..tu yang selekeh jer..
Pastu pulak pergi kfc..ade sorang mamat ni...tengok aku dari bawah keatas. Mmesti dalam hati dia cakap macam ni
"Minah ni mcm nak mintak sedekah je" wei wei..kalau dia cakap camtu lah..aku pindah negeri.. taknak dok perak dah. Hahahaha

Aku sanggup keluar begini pasal birthday adik aku. So thats why la aku beranikan diri walaupun dikriktik kahkahkah

No comments: