17 April 2014

potret separuh siap haha

Haiii.. ebelybaldi.. hihi
Mood aku sekarang ni diet tapi malas senam k
Hahaha. Siapa nak kesah pun.
Petang ni bosan sangat. Aku pun taktahu nak buat ape...baring je koje aku.hmm tambah gemok la kan.eh yeke?
Tadi baru je aku melukis.ye laa..aku ni bukannya anak dato ke..tan sri ke..kalau diorang maybe ade kat mall shopping kan?bile bosan je aku melukis..bila melukis je aku bosan ..haha .aku tak boleh nak straight je melukis..sebab bosan sikit.macam tu jugak kalau aku stdy .tak smpai 1 jam tdoo dah.tapi tu dulu.★★★

Tapi..separuh siap lukisan ni.hahaha punya la malas aku. Penat nak sambung..esok baru aku sambung sampai siap...tantekk tak muka saye.gedik haha
But...aku ni tak la pro sangat lukis ni. Jangan tanya saya why lukisan ni tak same dgn yang asli hahahha maybe sebab org asli kut.hihi
Gurauu k.


No comments: