16 April 2014

gemuk? pipi tembam .hukhuk


 

hai lagi ! give me five. haaha
Assalamualaikum. aku dah mengila nak update blog.

kurus tak yang tengah-II tu ? 
kurus eh ?? tak tengok lagi dekat-II. jap2 aku tunjuk sikit muka aku ni haha


-
-
-
-
v

ape nak cakap lagi? aku sendiri pun tahu kenapa pipi aku tembam cepat sangat. tak sampai seminggu hoih. -_- nampak sangat . wuuuuwu T_T  takmau lah tembam sangat...
tapi selera makan aku ni makin gedik pulak. ingat orang lain tak perasan pipi aku buncits hihi .tapi

 ade yang suruh aku tukar pic whatsaap ! okay saya faham lah saya ni tembam. hihi
si amy ni pulakk... tegur aku semata-II tanya " nad,gambar hang ke tu? " haha opkos la weyh.siapa lagi kalau bukan aku. macam tak caya je kan kan? hahahaha dulu jumpa aku baru je kan kan? ni tetibe tembam kemain. tapi dia nasihat aku ..

"makan je nad,makan je. biar tembam. nampak comel ."
 haha. adoiyai. aku susah la nak kuruskan pipi tu. lengan pun cam nak cuba-II up je.

sebelum aku merengek dekat mak. mak cakap.
" dah tak payah bising gemok gemok gemok ! mak dah cakap makan jangan banyak..kamu tu kuat beno makannyee. , beli deeca..kurus ler badan tu !"  hahahaa sempat woo mak promote deeca kat aku. aisihhh...




No comments: