19 November 2013

lelaki ke perempuan yang gilakan brand?

haippp !!! aligatoozaimassss .akkahhah betul ke?

Assalamualaikum semuaaaanyaaaaa .
rindunye berbloggingg ni
hmm satu benda yang aku terfikir-fikir sampai laaaa sekaranggg. tak henti-henti otak aku merumuskan jawapan. tapi still tak dapat . haha.
nampak sangat susah.susah tahap dewa . hihik
1+1 berapa ah? = ??? hahaha ni je pun.
okay aku gurau je yang atas tu,.
aku confius je..antara lelaki dengan perempuan ..mana yang gile brand? 
nak cakap lelaki tuu..mula2 memang tak lah..tapi bila dah nampak depan mata baru perasan . contoh yang terdekat abang aku sendiri lah. baru aku perasan dalam almari baju dia..fulamakkkk.....kalah aku kalau shopping, dalam senyap2 . aku sendiri pun tak perasan. 
baju kemeja pun da cecahhhhhh ratusss. aku ni setakat rm20 je la.wakaka ,asal cantik sudah. hihi

hmm mungkin setengah lelaki je kot? atau semua camtu?
kalau perempuann tuu aku rase memang ade yang gile brand. kalau duit ade. memang gile brand la kan?
kalau duit tu takde..dah sah2 pasar malam je kan. jangan bohong ...! hahahaahah

bagi aku.takpayah la nak berbrand2 sangat .jimat duit pergi haji. hehehe

lelaki ke perempuan yang gilakan brand?

No comments: